ایا نام بازی جدید کوجیما Black Hound است؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



ایا نام بازی جدید کوجیما Black Hound است؟
نوشته شده در یک شنبه 15 شهريور 1394
بازدید : 811
نویسنده : رضا

  

اخیرا یک سایت نصفه و نیمه کاره با نام «Black Hound» این بازی جدید را برای پلتفرم های PS4، Xbox One و کنسول بعدی ناشناس نینتندو لیست کرده است.

 

عکس قرار گرفته بر روی سایت نمایانگر یک عدد عروسک سگ مانند با پس زمینه جنگل است. روز شمار قرار گرفته بر روی سایت نیز ما را به روز 11 سپتامبر وعده می‌دهد که بنظر روز نامناسبی برای معرفی یک بازی است البته اگر روز شمار وعده معرفی بازی را بدهد.

 

تیتر صفحه سایت نیز به صورت «##### ##### Black Hound - A» قرار داده شده است که شایعات را بر این مبنی قرار می‌دهد که منظور از ##### ##### A همان «A Hideo Kojima Game» است.

 

چند وقت پیش نیز «گیلرمو دل تورو» کارگردان بزرگ سینما که قرار بود بازی «Silent Hills» را با همکاری کوجیما بسازد اما به دلایلی کنسل شد اشاره کرده بود که دوستی او و «هیدئو کوجیما» همچنان پابرجا است. حال بازی Black Hound می‌تواند حاصل آن کار کنسل شده باشد و تفکرات Silent Hills پشت این بازی باشد.

 

البته تمامی این نکات شایعه است و ممکن که این بازی چیز دیگری از طرف سازنده کاملا متفاوتی باشد یا حتی یک سایت پوچ باشد اما نشانه ها و با توجه به ذات معما دوست شخص کوجیما بوی بازی جدید این نابغه را می‌دهد.

تصویر قرار گرفته در این سایت:

 

منبع: www.ingsoc.org



:: برچسب‌ها: ایا نام بازی جدید کوجیما Black Hound است , شایعه: Black Hound نام بازی جدید کوجیما , Black Hound , تصاویر و اخبار بازی جدید کوجیما , بازی جدید کوجیما , kojima , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
لیلی در تاریخ : 1394/6/16/1 - - گفته است :
سلام
ما چند روزه سایتون رو راه اندازی کردیم سایت ما یکم خاصه، یعنی فقط با وبلاگ های پر محتوا مثل وبلاگ تو تبادل لینک می کنم . اینجوری هم بازدید تو زیاد میشه و هم بازدید من.

ممنون میشم یه سر بزنی و باهام تبادل لینک کنی
http://easykonkur-link.rozblog.com

پاسخ رضا:باسلام و تشکر بابت نظر. سپاس به خاطر اینکه وبلاگ بنده رو پرمحتوا میدونید. حتماً تبادل لینک می کنیم. موفق باشید.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: