جوک های جدید روز (2)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



جوک های جدید روز (2)
نوشته شده در سه شنبه 10 شهريور 1394
بازدید : 957
نویسنده : رضا

دیـگـه کـار از هـدایـت پـسـرا گـذشـتـه....
ایـنـا رو بـایـد راهـنـمـایـی کـرد!!!:^)
بـرادرا...مـداد ابـروی روغـنـی نـخـریـد....!
ریـزش ابـرو مـی گـیـریـد!!!
:^)
خـخـخـخـخ

◊◊◊◊◊◊◊◊جک های جدید روز و خنده دار◊◊◊◊◊◊◊◊◊

اینقدر بدم میاد از این مراقبایی که میچسبن به صندلیشون مثله عقاب زل میزنن به چشمای من اخه یکمی نگاه کن به آسمون ببین چه خوجگله :|

◊◊◊◊◊◊◊◊جک های جدید روز و خنده دار◊◊◊◊◊◊◊◊◊

علامت اختصاصی پوسورچی 賽義德 ب دخترایی هم ک زیاد آراش میکنن باید بگی خوشـــــــــــگلــــــــهــــــــــــ بعد ک برگشت نیگات کنه بگی قیافت شبیه پــــــــــــشــــــــگلــــــهـــــــــ دخترا سوسیس تفاهم نشه ها0__o

◊◊◊◊◊◊◊◊جک های جدید روز و خنده دار◊◊◊◊◊◊◊◊◊

گوشیم ایفون4s(اره دیگه ریا نشه)
هنگیده(هنگ کرده) منم دارم تو دلم میگم ایفونو این کارا بعیده! یه دفه پیغامی داد گفت لامصب سیسدتا برنامه رو پشت سر هم باز کردی میخای بندری برقصم
خدایش سرمو انداختم پایین رو به افق راهی شدم دیه چکار میکردم خوووو

◊◊◊◊◊◊◊◊جک های جدید روز و خنده دار◊◊◊◊◊◊◊◊◊

نحوه ی جستوجوی پسرا تو گوگل: نرم افزار پارتیشن بندی.
نحوه ی جستوجوی دخترا تو گوگل: چطوری هاردمو به چندتا درایو تقسیم کنم؟ الان سه تا درایو دارم. میخوام بشه 6 تا !!!

◊◊◊◊◊◊◊◊جک های جدید روز و خنده دار◊◊◊◊◊◊◊◊◊

بدانید و آگاه باشید . . .
این روزها اس ام اس هایی برای شما فرستاده میشوند با این مضمون:
“داداش من یه جا گیر کردم احتیاج به شارژ دارم یکی واسم میخری؟”
بعد که شما این لطف رو بهش میکنید
اس ام اس میده:
“بابت عیدی که بهم دادی ممنون”
زخم خوردم که میگما
گفتم که در جریان باشید

◊◊◊◊◊◊◊◊جک های جدید روز و خنده دار◊◊◊◊◊◊◊◊◊

ﺑﭽﻪ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺗﻮ ﺁﭘﺎﺭﺗﻤﺎﻧﻤﻮﻥ ﺯﻝ ﻣﯿﺰﺩﻡ ﺑﻪ ﭼﺮﺍﻏﺎﯼ ﺭﺍﻩ ﭘﻠﻪ ﺑﻌﺪ ﭼﻨﺪ ﺩﯾﻘﻪ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﻣﯿﺸﺪ !
ﺗﺎ ﯾﻪ ﻫﻔﺘﻪ ﻓﮏ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﯾﻪ ﻗﺪﺭﺕ ﺧﺎﺹ ﺩﺍﺭﻡ،
ولی ﻭﻗﺘﯽ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﺗﺎﯾﻤﺮ ﺩﺍﺭﻩ ﮐﻤﺮﻡ ﺷﮑﺴﺖ )))))))

◊◊◊◊◊◊◊◊جک های جدید روز و خنده دار◊◊◊◊◊◊◊◊◊

گاهی به بعضیا باید بگی عزیزم اگه برام بزرگ شده بودی
فقط به خاطر خطای دیدم بود.

ادامه دارد...



:: برچسب‌ها: جوک های , جدید , روز , خنده دار , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: