جوک های جدید روز (1)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



جوک های جدید روز (1)
نوشته شده در سه شنبه 10 شهريور 1394
بازدید : 795
نویسنده : رضا

چندسال پیش برا برنامه ریزی درسی رفته بودم پیش مشاور
مشاوره گفت از فردا ساعت 6 صب پامیشی تا 8 میخونی
بعدش یچیز میخوری تا 11 میخونی بعدش 1 ساعت میخابی و....
اومدم خونه بابام گفت چی شد؟؟؟
منم دقیق برنامه فردارو گفتم
فرداش ساعت 11 از خواب پاشدم بابام گفت صب بخیر کجا میری؟
گفتم میرم سر درسم
بابام ساعتو نیگا کرد رو به من گفت نه عزیزم طبق برنامه الان وقت خوابه...!!!
من O-o
پدر :)))
مشاور :|||

◊◊◊◊◊◊◊◊جک های جدید روز و خنده دار◊◊◊◊◊◊◊◊◊

برا اینکه سرعت اینترنتتون زیاد بشه سیم مودم رو از پشت تا کنید بعد از 5 ثانیه سیم را رها کنید بعد متوجه میشوید سرعت اینترنت شما چند برابر شده فقط مواظب باشید زیاد نگیرید سیم رو چون یهو پاره میشه کف اتاقتون اینترنتی میشه.

◊◊◊◊◊◊◊◊جک های جدید روز و خنده دار◊◊◊◊◊◊◊◊◊

چندسال پیش برا برنامه ریزی درسی رفته بودم پیش مشاور
مشاوره گفت از فردا ساعت 6 صب پامیشی تا 8 میخونی
بعدش یچیز میخوری تا 11 میخونی بعدش 1 ساعت میخابی و....
اومدم خونه بابام گفت چی شد؟؟؟
منم دقیق برنامه فردارو گفتم
فرداش ساعت 11 از خواب پاشدم بابام گفت صب بخیر کجا میری؟
گفتم میرم سر درسم
بابام ساعتو نیگا کرد رو به من گفت نه عزیزم طبق برنامه الان وقت خوابه...!!!
من O-o
پدر :)))
مشاور :|||

◊◊◊◊◊◊◊◊جک های جدید روز و خنده دار◊◊◊◊◊◊◊◊◊

یـه بـارم یـه دخـتـره ازم پـرسـیـد : فـلان سـاخـتـمـون کـجـاس؟!
بـا دسـت نـشـون دادم و گـفـتـم : اونـه ، اونـور خـیـابـون…
گـفـت : یـنـی الان بـایـد بـرم اونـور خـیـابـون ؟؟؟
فـک کـنـم مـنـتـظـر بـود مـن هـمـاهـنـگ کـنـم سـاخـتـمـون بـیـاد ایـنـور !!! ^_^

◊◊◊◊◊◊◊◊جک های جدید روز و خنده دار◊◊◊◊◊◊◊◊◊

˄_˄*علامت اختصاصی مونا00
محتویات یخچال:
اتا مشما تربچه . اتا سرخ سطل ترش ماست . قرص تاریخ بگذشت . ترش پتخال .دیشو بمونس آبگوشت . گدببای دندون مصنوعی . شربت معده سر بکشی . یخچال در کش بروسلی عکس . تازه قفل هم کننه
***
یه مشمع(مشما، مشمئا... هرچی) تربچه، یه سلط قرمز ماست ترش، قرص تاریخ مصرف گذشته، پرتقال ترش،آبگوشت مونده پریشب، دندون مصنوعی بابابزرگ، شربت معده دهنی، کنار در یخچال عکس بروسلی، تازه قفلشم می کنن :)
همولایتی بلایک
˄_˄*

◊◊◊◊◊◊◊◊جک های جدید روز و خنده دار◊◊◊◊◊◊◊◊◊

زمان قدیم:

مرد:ضعیفه شام چی داریم:(( ؟
زن:ببخشید آقا دستم به بچه بند بود نتونستم آبگوشت سفارشیتونو درست کنم)":
بعدش زنه تا میومد بجنبه که کشیده میخورد که 3 تا دور خودش میچرخید!!!
زمان حال:
مرد:ببخشید بانو میتونم بپرسم شام چی دوست دارید درست کنم)": ؟
زن:اول اون تن لشتو از رو مبل جم کن و بعدش برو بچه رو عوض کن:((( درضمن من تو ریژیمم:(((
بعد تا زنه تا میاد بجنبه یهکشیده به مرده میزنه که 30تا دور خودش میزنه:)))
بعله زنای الان که زن نیستند ، اژدهای فیلم شرک هستند:))))

◊◊◊◊◊◊◊◊جک های جدید روز و خنده دار◊◊◊◊◊◊◊◊◊

امروز داشتم شکلات میخوردم دوستم اومده تریپ نصیحت برداشته میگه:بدبخت اینقدر از اینا رو میخوری پس فردا قند میگیری باید دیابت بزنی!
دیابت :|
شکلات :|
انسولین :|
مسی :|
هاشم بیگ زاده :|

(( پایان بخش اول جوک ها ))

ادامه دارد...



:: برچسب‌ها: جوک های , جدید , روز , خنده دار , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: